Hvem?

Holmebækskolens SFO består af flere afdelinger/opdelinger:

Tyvstartere:
Det er de børn der skal begynde i skolen pr. 1. august, men som starter i SFO den 1. april samme år.
Vi har brobygningsforløb primært med daginstitutionerne "Solsikken" og "Holmebækkens Børnehus" i perioden 1. februar - 1. april.
Der planlægges et særligt forløb for børnene i perioden 1. april - skolernes sommerferie.
Åbningstiden er kl. 6-17 samt efter skoletid  og til kl. 17, fredag dog 16.30.

SFO 0. - 3. klasse:
Her planlægges aktiviteter og ture der er tilpasset aldersgruppen. Vi lægger vægt på at skabe gode relationer.
Åbningstiden er kl. 6-8 samt efter skoletid  og til kl. 17, fredag dog 16.30.

SFO fra 4. klasse og opefter, kaldet "Kahyggen" (her er ingen øvre aldersgrænse)
Åbningstiden er kl. 6-8 samt efter skoletid  og til kl. 17, fredag dog 16.30.

Gældende for ovenstående grupper:
Der er morgenmad fra kl. 6-7.30
Der serveres en let eftermiddagssnack. Hvis børnene er meget sultne, er det en god ide at medbringe en madpakke til om eftermiddagen.

Juniorklub (JK):
Er for børn fra 4. klasse og opefter (her er ingen øvre aldersgrænse).
Det er for de børn der går i "Kahyggen", samt for børn der kun vælger JK. Det er så en væsentlig lavere pris.
Her åben mandag, tirsdag og onsdag kl. 16-19.
På åbningsaftnerne spiser vi aftensmad sammen som er fremstillet i klubben.

Ungdomsklubben (UK)
Er for unge fra 7. klasse - 18 år.
Her er åben mandag, onsdag og torsdag aften kl. 19-22

Hvad koster det?